Fira.

 
 

Hej på er!
Hoppas ni har det riktigt bra.
 
Vi har födelsedags firande idag.
Elina, hon blir ju tonåring, fyller 13 år idag.
Hipp Hipp Hurra!
 
Det är stort det där.
Nu är hon i landet mellan barn och lite vuxen och det är verkligen så det känns för oss föräldrar och säkert  för henne också.. Ena dagen är hon jättestor och klarar allt själv sen ibland ser man en liten skymt av den lilla flicka hon var för något år sedan.
 
Hon är i alla fall den bästa tjej som finns och vi är så glada att hon kom till oss, en lika fin höstdag som idag  för 13 år sedan.
 
Älskar dig min söta, fina  tjej.
 
 
 
 
 


 
Så idag ska vi fira Elina med hennes älsklingsrätt och tårta
och givetvis paket.
Ha en riktigt mysig Tisdagkväll.
 
Kram
 
 
13 år Paket födelsedag strand
17 kommentarer
Ghugge

Grattis fina Elina!! Snygga presenter som tonåringen får! Hipp hipp hurra! Kram

Svar: Tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad mysigt och grattis till din fina dotter! Kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Malin

Stor grattis till stora tjejen! Kram

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

Emmelie

Å va härligt. Stort grattis till tonåringen! :-D

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

angelicasvarld.blogg.se

Men tonåring...hur fort går inte tiden!!! GRATTIS till finaste tjejen!

Svar: Ja det är sant,Kram
Maria Thuresson

linah

fin hon är ! grattis!

Svar: Ja visst är hon, tackKram
Maria Thuresson

Anita

Grattis från oss! Kram Wallins

Svar: Tack så mycket Wallins, ha det gott.Kram
Maria Thuresson

Tezzo

Stort grattis till henne! Vilka härliga bilder!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

N

Fina bilder!

Svar: Tackar
Kram
Maria Thuresson

Bumsan

Godmorgon på dig.
Händer det något kul denna onsdag?

Stort grattis till stora tjejen!

Svar: Det blir Power walk sedan och laga middag. Sen är det ju den nya serien Modus på tvKram
Maria Thuresson

Caroline - 4barns mamma utomlands

Mysiga bilder! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Sara

Stort grattis till henne i efterskott :)

Svar: TackKram
Maria Thuresson

koksbloggen.blogg.se

Härliga bilder och grattis till dottern din

Svar: Tackar Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Stort grattis till tjejen i efterskott :) hoppas hon blev nöjd med sin födelsedag ♡ kram

Svar: TackKram
Maria Thuresson

tuuli

så söta paket!! - vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

Svar: Tack...ska kolla detKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Stort grattis till henne!! :D

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Vet inte riktigt hur jag ska säga det här, vill VERKLIGEN INTE låta dum eller så. Jag har bara tänkt på en sak, jag gillar din blogg. Jag gillar bloggar av den här typen, riktiga livsbloggar (och självklart fokuset på inredningen). Jag tycker att dina bilder känns verkliga och är fina. Och sedan har jag någon slags spärr i hjärnan som alltid ser möjligheter/saker jag gillar att göra om. Som bloggdesigner tex. Dina bilder skulle verkligen göra sig bättre i större format, är ofta jag känner att jag vill se dem bättre.

Alltså, FÖRLÅT om det här är en otrevlig kommentar. Jag menar verkligen inte något sådant. Om du vill så gör jag gärna en design åt dig. Jag är uttråkad och sitter och pillar med designer emellanåt, men har ingenstans att göra av dem...

Maila mig i så fall. Och igen, jag menar verkligen ingenting dumt! Kram :)

Svar: Tack för din omtanke, jag tar inte alls illa vid mig. kul att höra din åsikt, jag kan förstå vad du menar. Jag har ingen som helst erfarenhet av detta, jag gör det som en kul grej.Jag funderar lite och återkommer till dig i så fall....
Jag förstår att du inte menar något dumt, jag uppskattar ärlighet.

Kram på dig
Maria Thuresson