Super shopping.


Hej på er denna härliga Onsdag!
Allt väl hoppas jag?
 
Idag har det blivit lite shopping för min del.....konstigt att det alltid är så himla roligt att handla.
Ja, inte mat förstås det tycker jag är jätte tråkigt,  det är bara ett ont måste.
 Men att handla kläder eller saker till hemmet och trädgården blir jag aldrig mätt på.
Just nu är jag inne i en stark period av shopping till hemmet, haha
men det går ju lite i perioder det där,
eller hur?
 
 
Så efter ett väldigt hett bloggtips från någon av er därute
har jag sprungit till Netto för att handla muggar och skålar i melamin.
 
Någon gjorde ett så fint inlägg att jag absolut också ville ha den här servisen,
så jag köpte alla ljusgrå skålar och muggar som de hade på vår lilla Netto.
 
Servisen finns också i mörkgrått, rosa och grönt, tror jag det var.
Jättefin är den i alla fall och den passar perfekt vid poolen på sommaren.
 
Den fina glasvasen i grått glas fick också följa med hem från Netto.
 
 
 
 
Roligt med så fina saker till så billig penning,
då känner man sig nöjd.
 
Ha nu en riktigt mysig Onsdagkväll!
 
Kramar.
Tinas vin mat Tinas vin muggar från Netto skålar och muggar i melamin
18 kommentarer
Dixi Wonderland

Va fina dom var :D Super bra shopping ;)

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Simone

Riktig snygg karaff!

Svar: Ja väldigtKram
Maria Thuresson

Skogsraah ☾

Så fina!

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad mycket fint du har shoppat! :-D Kram

Svar: YesKram
Maria Thuresson

N A T H A L I E

Åh vilken fin shopping, jättesnygga saker! :)

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Marie Karlsson

Ohh så fint porslin

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Marie

Netto?! Du skojjar med mig? Vad fina saker, det trodde jag inte..

Svar: Nä jag blev också förvånad.Kram
Maria Thuresson

linah

men såå mycke fint! <3

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Isabelle Johansson

Nej va snyggt :D

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Fina saker & visst är det skoj med nytt i hemmet :) ha en fin dag kram

Svar: Ja det är alltid roligt...en fin dag till dig oxå.Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Vilket jättefint porslin! Och jag håller med, det är ju sååå kul att köpa grejer! Inredning framförallt, men även kläder och skor. Tycker det är roligt att köpa mat också haha. Det är en härlig känsla att gå hem med en kasse. Hahahha. Åhh.

Svar: Så kul att du tycker om att handla mat oxå...hahaKram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Så kul med nytt porslin,fint det var:) kramar o ha en toppendag

Svar: Tack en toppendag till dig oxå.Kram
Maria Thuresson

Cissi

Vilka fina saker. Älskar glasflaskan

Svar: Åh, tack.Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Åhh jättefint!! Det måste jag kolla, hade varit perfekt till båten :)

Svar: Ja, gör det, så perfekt på en båt. Fanns oxå flata tallrikar i samma serie.Kram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Verkligen fina skålar, looove them! :) Härligt tjejen!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

vad fint och mysigt!

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Elena

Åh, så fina saker!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Amanda Engberg

Så roligt med massa nytt! :)