Hay!

 
 Hej på er!
Allt väl hoppas jag!
 
Jag har det jättebra.
Jag har suttit och letat möbler på nätet och fastnade hos det danska bolaget HAY.
Dom har så himla mycket fint, design som är typisk skandinavisk med rena enkla linjer och många produkter till rimliga priser.
Här är lite bilder på deras nyheter och några av mina favoriter.
 
 
 
Första gången jag kom i kontakt med dem var för att antal år sedan när vi spenderade en weekend med familjen i Danmark och var på jakt efter nya stolar.
Säljaren som vi pratade med i en möbelbutik tyckte absolut att vi skulle köpa dessa,
About a Chair, ursnygga tycker jag.
 
Det blev inget köp den gången utan vi valde Tolix stolarna istället och det ångrar jag inte. Känns som de passar bättre hemma hos oss men sen den gången har jag haft ögonen öppna för Hay.
 
 
Nu har de dessutom en jättestor butik mitt på Ströget i Köpenhamn,
så missa inte den om ni åker dit någon dag.
 
 
alla bilder från Hays hemsida.
 
 
 
Detta lilla bordet, Tray Table, som finns i många olika storlekar och färger står väldigt högt upp på min önskelista, så där blir nog snart ett köp.
 
Hoppas ni får en fortsatt bra Tisdag.
 
Kram.
 
Hay Hay butik i Köpenhamn tray table
18 kommentarer
starsinlife.blogg.se

Tycker oxå bordet är sååå snyggt!!

Svar: Ja visst är det, så stilrent.Kram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla mycket snyggt! :)

Svar: Jag håller med.Kram
Maria Thuresson

koksbloggen.blogg.se

Snygga möbler!!! Kram

koksbloggen.blogg.se

Snygga möbler!!! Kram

Svar: Ja , håller med.Kram
Maria Thuresson

Skogsraah ☾

Så mycket fint!

Svar: Yes.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh jag älskar det vita bordet! Kram

Svar: Ja, det är så himla fint.Kram
Maria Thuresson

N

Snyggt!

Svar: JaKram
Maria Thuresson

Emma Engström

Kul att du hittat en hemsida som har mycket fint! :) Kram

Svar: Yes.Kram
Maria Thuresson

Ghugge

Mycket snyggt där...! Rena fina linjer👌 God kväll!

Svar: Ja, visst är det.Kram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Så mkt fint o stilrent dessutom det gillas,ha en fin kväll

Svar: Tack, trevlig onsdag till dig.Kram
Maria Thuresson

Dixi Wonderland

Danska möbler är väldigt populära av de jag läst och man förstår varför :)

Svar: Ja håller med.Kram
Maria Thuresson

Sofia

Hay har väldigt mycket fint!

Svar: Ja visst är det så.Kram
Maria Thuresson

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

snygga grejer :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

linah

snyggt! älskar inredning:D

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

home2tiny

Älskar Hay:s design. Senast köpte vi ett par barstolar som vi har i köket och jag är så nöjd. Bordet står också högt upp på min önskelista. Kramisar Tina

Svar: visst har de fina saker och bordet är såååå snyggt.kram
Maria Thuresson

CIssi

Så mycket fina saker

Svar: yes,Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Så snygga grejer! Önskar jag hade större än våra 36 kv att ställa grejer på... Haha! Men det får bli senare.

Svar: Varje tid har sin tjusning....Kram på dig.
Maria Thuresson

Cecilia RockBabe Kärvegård

Tack för tipset!

Önskar dig en suverän kväll!

You Rock!!!

Svar: TackKram
Maria Thuresson