Bara ta det lugnt.

 
 
 
Hej på er!
Allt väl hoppas jag.
 
Idag har jag en lugn och skön dag och följer faktiskt rådet
där vi kvinnor måste ta det lugnare,
lära oss koppla av och bara vila.
Så vad kan vara bättre än senaste numret av
Hus och Hem som dök upp i brevlådan häromdagen.
Inspiration och avstressning samtidigt...klippet.
 
Sitta i solen och se ut över balkongen och mossen
samtidigt som jag bläddrar i min tidning...härligt.
 
 
 
 
 
 
Nu är det snart helg igen
men till dess får ni ha en riktigt mysig Torsdag.
 
Kramar.
 
grå lamino hus och hem tidning lamino
16 kommentarer
Josefin

Skönt med en lugn dag :)

Svar: Ja härligt.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vilken härlig dag och sådär vill jag också göra :-D Kram

Svar: Ja försök unna dig det...det är du värd.Kram
Maria Thuresson

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

åh mysigt :)

Svar: Tack
Maria Thuresson

MALIN

Vad fint ni har det! Där hade jag velat sitta och rita i min nya målarbok! Kram

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

Nimo

Fina bilder!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Hem ljuva hem

Mysigt att slå sig ner och bara ta det lite lugnt. Visst är det mysigt med julinspirationer. jag bläddrade i nya Allt i hemmet nyss. Kraaaam Pia

Svar: Ja julinspiration kan man aldrig få för mkt av.Kram
Maria Thuresson

Mirre

Ohh så mysigt och underbart, har också haft en toppendag =D

Svar: HärligtKram
Maria Thuresson

Yohanna af Skovde

Åh, ser riktigt mysigt ut!

Svar: Ja
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Skönt! Jag är dålig på det där med att ta det lugnt, stressa jämt känns det som... Ta hand om dej ♡

Svar: Ibland måste man ta sig den tiden bara..Kram på dig
Maria Thuresson

Cecilia RockBabe Kärvegård

Vilket snyggt bord och läcker lampa i fönstret.

You Rock!!!

Svar: Åh tack snälla...lampan är från IkeaKram
Maria Thuresson

Emma Engström

Det är så skönt att bara ta det lugnt ibland! :) Kram

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Mysigt och visst är det skoj att läsa inredning :) önskar dig en fin fredag kram

Svar: Ja verkligen....fin fredag till dig oxå.Kram
Maria Thuresson

home2tiny

Värdefulla dagar när man bara kan ta det lugnt och bara vara. Ska själv ha en sådan dag idag..... Ha en mysig helg. Kramisar Tina

Svar: Åh så härligt...njut.Mysig helg till dig oxå.
Kram
Maria Thuresson

angelicasvarld.blogg.se

Men så härligt - å du den där Laminon - ÄLSKAR DEN! När vi byter soffa här hemma så ska en lamino införskaffas...tycker dom är sååå fina!

Svar: Jag håller med älskar oxå lamino.Kram
Maria Thuresson

valeria

åhh vad fint!

Svar: Tack
Maria Thuresson

Cisis

Å vilken härlig framsida på hus och hem! Var hela numret lika julmysigt? Nu måste jag nästan ta en promenad ner till vår Ica ;)

Svar: Ja hela nr är julmysigt....jätte bra nrKram
Maria Thuresson