Att finna sin plats.

 
 
 
Hej på er fina därute.
Allt väl hoppas jag.
 
Idag har jag haft en så skön dag och faktiskt unnat mig en ansiktsbehandling på salong.
Så himla skönt och alldeles för sällan som man ger sig själv den tiden.
Det borde man göra oftare.
Sen hade jag visserligen lovat mig själv att jag inte skulle köpa några av deras produkter
eftersom jag redan har men på något konstigt vis övertalade terapeuten mig att jag absolut borde ha en ny ansiktskräm....konstigt!! 
Det är alltid likadant de få gångerna man är på behandling..... men de vill ju klart sälja haha.
 
 
 
De nya HM kuddarna har hittat sin plats i soffan på övervåningen
och de verkar ju stormtrivas där.
Så det blir extra mjukt och skönt ikväll när vi tittar på Tv.
 
 
 
 

En riktigt mysig Torsdagkväll önskar jag er.
 
Kramar.
 
 
Vita rosor grå soffa med divan hm kuddar
21 kommentarer
Eva`s blogg

Det blev ju jätte fint :) ser jätte mysigt ut hos dig/er :) viktigt att trivas i sitt hem oavsett var :) toppen kväll till dig kram

Svar: tack snälla-Mysig fredag till dig-
Kram
Maria Thuresson

Linda

Oj vad fint! Älskar soffan, själv är jag på jakt efter en ny :)

Svar: Tack snälla , vi köpte den på Svenska hem förra året-Kram
Maria Thuresson

Ida

Så fint du har det :) Skönt att unna sig själv lite vardagslyx ibland :)

Släpp taget. följ flödet

Åh vad skönt med ansiktsbehandling! Det skulle jag behöva gå på haha! Har också en förmåga att lätt bli övertalad och hemkommen med massa nya produkter haha! :)
SUPERsnygga kuddar!

Camilla

Åhh vilken superfin soffa! Stor och rymlig dessutom. Kuddarna passar perfekt däri. Ha det gott! Kram Camilla

Amanda

så fint du har hemma :D

Petra Olsson

Ansiktsbehandlig lät supermysigt,så fint ni har uppe också:) kramar

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

va bra att de har hittat sin plats :) älskar vasen förresten!

vjosaa.blogg.se

Va fint & mysigt du har det =) Blev ju perfekt med kuddarna 👌🏻

MALIN

Vad fint ni har det! Äääääälskar er soffa! Så fin! Kram

Svar: Tack snälla. Den är köpt på Svenska hem.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad härligt med ansiktsbehandling och vad fint det blev! Kram

Josefine

Så fint!

sv: Tack :)

linah

himla fint! <3

Helen

haha... ja jag är själv likadan ;) jag är så lättpåverkad:-/ sååå fint du har. mys deluxe:)) kram på dej!!

Svar: Visst är det jobbigt...Kram på dig oxå
Maria Thuresson

Maja H

Men så fint! Rena inspon! <3

N A T H A L I E

Men gud så fint! :)

MartinaOlsson

sv; ja visst är det! :)

N

Fint!!

Elena

Men så fint! :)

Härligt med en behandling, det kan behövas sånt ibland. Jag ska också passa på att göra fransförlängning för första gången snart :)

Rösta gärna på min blogg på besökstoppen (Elenalouise), skulle bli så glad!
http://bloggar.xn--beskstoppen-tfb.se/

Svar: ok ska gå in till dig.kram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint!