Buddha

 
Idag har vi haft en riktigt mysig dag i det fina vädret.
 
Barnen har badat i poolen nästan hela dagen och hoppat i studsmattan,  jag har fixat med målning av mina Buddhor som jag köpte i Ullared.
 
Strax innan midsommar fick jag äntligen tag på en kruka som jag letat efter under längre tid till ett bra pris, även den blev målad idag.
Den är drygt en meter lång och 40 cm djup så jag hoppas den blir bra vid poolen eftersom det behövs lite grönt runt den.
 
 

 

Nymålade Buddhor under torkning
och den stora krukan som jag fick tag på, äntligen....
 
 
 
 
Så fina de blev när de hade torkat.
 
 
 
 
Buddhorna var vita tidigare så det blev en enorm skillnad med lite svart färg.
Plötsligt känns de lite tuffare.
 
Nej, nu ska jag och barnen kolla på film och ha lite Tisdagsmys.
 
Hej Svejs!
 
 
Buddha och bambu Buddhor Måla buddha Ullared stor svart kruka svart baddha
0 kommentarer