Bruten tå.


 
Tredje dagen i Ohrid busade vi lite i vattnet och oturligt nog sparkade jag tån mot något väldigt hårt. Det gjorde sanslöst ont men jag tänkte att det snart skulle gå över men icke. Jag kunde knappt gå upp från stranden så efter massa ångest från min sida fick vi ta det kloka beslutet att inta middagen på hotellet. 
 
Maten och det makedonska vinet visade sig vara väldigt gott även på hotellet så det blev en bra dag trots allt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Resterande dagar blev det taxi till stan på kvällarna jätte tråkigt tyckte jag eftersom det var så mysig promenad från vårt hotell men det var bara att acceptera. Tårna blev tejpade och jag hoppade omkring på en och halv fot. Jag har nog aldrig önskat mig ett par kryckor så mycket som dessa dagarna.
 
Min syster och hennes man kom också ner några dagar efter oss så det blev mycket shopping ,restaurangbesök och solbad tillsammans, så mysigt.
 
 

 
Alldeles fullt med restauranger med super god mat.
Me Love.
 
 
 
 
 
Hej Svejs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Makedonskt vin Skriv taggar...Ohrid
1 kommentar
😍😍

😍😍

Svar: tack
Maria Thuresson