Projekt


 
 

Hoppas ni har det bra denna härliga torsdag?
 
Jag har det jätte bra eftersom jag äntligen fått färdigt ett av alla mina projekt. Det känns så skönt när man haft ett mål och uppnår det, oavsett vad det gäller, stort som litet.
 
Jag kom ju över en lastpall för snart ett år sedan och har haft en vision att jag skulle göra ett soffbord,har ju sett det på så många ställen och blivit inspirerad. Nu äntligen tog jag mig i kragen och fixade det tillsammans med min goa man och visst blev det bra?
Jag tycker ju om det lite råa,enkla och avskalade.
 
 

 När man fixar och donar i hemmet kommer alltid en liten dam som vill vara med.
Igår när jag bloggade blev hon helt plötsligt jätte kelen och ville inget hellre än att mysa och då ger hon sig inte. Så hon travade upp på tangentbordet stampade och stampade och plötsligt trampade hon så hela datorn slogs ut. Grrrrr...... men ändå är hon den bästa katt som finns.
 
 
 
Glöm inte serien Broadchurch på TV  ikväll, den är så himla bra tycker jag.
 
Hej Svejs
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vita rosor bord av lastpall grå u-soffa soffbord av lastpall
3 kommentarer
angelicasvarld.blogg.se

Super snyggt! Va duktiga ni är!

Svar: Tack, det värmer
Maria Thuresson

N

Vad fint!

Svar: Tack så mycket.
Maria Thuresson

Therese Bjärstig

Men så snyggt det blev! Tummen upp!

Svar: Tack snälla.
Maria Thuresson