Dagen efter.

 
 
 
 
Hej på er!
Hoppas ni har det bra där ute i vårt avlånga land.
 
Jag har en riktig "slappe" kväll, helt slut efter gårdagens festligheter. Jag fick ju äran att följa med min kära man,  och hans arbetskamrater med respektive på deras årliga kickoff. Det blev en tur till härliga underbara Köpenhamn över kvällen och natten.
Först hade vi en rundtur i Köpenhamn med inhyrd guide, jätte mysigt och kul att höra lite historia om vår grann stad och även få lite tips om guldkornen på några av alla sidogatorna från ströget.
Sen var vi på en jätte härlig restaurang och åt sexrätters middag med tillhörande vin. Oj så gott och så mätt jag blev.
Kvällen blev sen men himla kul hade vi .....
 
 
 
När vi kom hem nu på eftermiddagen orkade jag inget annat än att gå ut och mysa på terrassen i det helt underbara vädret .......härligt!
 
 

Ha en riktigt mysig lördagkväll.
 
Hej Svejs!
 
 
bambu solstolar i teak uteplats vin ocjh jordnötter
5 kommentarer
VERONICA - fashion blog

Gud så härligt, ser underbart ut. Kramar fina du!!

Svar: Tack så mycket
Kram
Maria Thuresson

Pernilla

Åh vad härligt det ser ut! En 6 rätters middag! Wow, då var du mätt kan jag förstå:) kram Pernilla

Svar: ja, proppmätt i två dagar kändes det som
Kram Maria
Maria Thuresson

Julia

det lät kul :)

Svar: Tackar
Maria Thuresson

Natalie Salazar

otroligt fint och så skönt med slapp kväll :D

Helenas Söta

Vilken härlig uteplats ni har. Hoppas det får vara många soliga dagar nu i september också att tillbringa där.

Svar: Ja, det får vi hoppas på.
Maria
Maria Thuresson